Gyvūnų maisto grąžinimas

Remiantis CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytomis išimtimis, šunų ar kačių maisto, kurių pakuotės pradarytos grąžinti negalima. Gyvūnų maistą su pradaryta pakuote grąžinti galima, tik tuo atveju, kai pakuočių viduje nustatomas nekokybiškas maistas.

Jei kurjerio pristatyta pakuotė transportavimo metu yra pažeista ir dėl to nukentėjo prekės kokybė, galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo-perdavimo dokumente nurodę atsisakymo priežastį.

 

Prekių išsiuntimas ir pinigų grąžinimas

Grąžintinos nekokybiškos prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atlieka Pirkėjas. Kurjerio prekių grąžinimo paslaugos išlaidas apmoka Pardavėjas.

Lordis.lt e-parduotuvėje įsigytas nekokybiškas prekes galite pakeisti arba grąžinti per 30 dienų nuo prekių pristatymo datos. Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu info@lordis.lt. Laiške nurodykite užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą bei priežastį, pageidautiną grąžinimo datą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį. Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę. Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.

Pinigai už grąžintas nekokybiškas prekes pervedami bankiniu pavedimu į pirkėjo sąskaitą. Pinigai už nekokybiškas prekes grąžinami per 1-2 darbo dienas, po grąžintinos prekės pristatymo.

Jeigu prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė negrąžintina.

Kilus ginčui dėl grąžinamos prekės išvaizdos pasikeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas ir Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pateikti prekę ekspertizei. Ekspertizės išlaidas padengia kaltoji šalis.